FSC HIRMU-UKOT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

RUMAT NE VAATTEILLA KOREILEE!!!

2 posters

Siirry alas

RUMAT NE VAATTEILLA KOREILEE!!! Empty RUMAT NE VAATTEILLA KOREILEE!!!

Viesti  Mikko Pe Huhti 04, 2008 1:27 pm

Noniin kaikki urhokkaat! Paidat on maanantaina lähtenyt tilaukseen ison ompun stadiumilta helsingistä, ja toivottavasti piakkoin täällä, sillä eivät enää stadiumilla painata pitkän matkan toimituksiin! Näin ollen sijaispainatus tulee tapahtumaan mainosahjolla, jonne olen jo soitellut. Hinnat olivat oikein kohdallaan, varsinkin kun ukko kyseli tarvitaanko kuittia ja silleen... Cool Eli paitoihin ja molarin kamoihin upposi nyt rahaa ~400€. Turnausmaksu puulaakiin oli 120€, joten poltettu on nyt siis 520€. Sponsorikassassa meillä on 650€, joten vielä 130€ jäljellä ja sillä pitäisi painatukset saada(Hinnoista mainosahjon kanssa neuvotellessani laskeskelin, että selviämme vähemmälläkin).

Nyt tietystikin tarvitaan se raha oikeasti käyttöön,eli minä voin ottaa yhden tilini joka on viettänyt hiljaiseloa, joukkueen tiliksi josta maksetaan nämä kulut sun muut.
Eli kaikki sponsorien tuojat ottakaa yhteyttä minuun, mitenkä käytännössä toimitaan(tarviiko nämä rohkeat sijoittajat jotain todistusaineistoa vähennyksiä varten antamastaa tuesta?). Tilini on nordeassa 107835-300784, Mikko Granström (Hirmu-Ukko), sinne saa siirrellä rahaa kaikki, niin otan ne ja karkaan ibizalle cheers
Ei tietty, sieltä sitten maksettaisiin kaikki joukkueen jutut.

Ja tietystikin samoilta ihmisiltä kaivataan sponsoreiden logoja, selkeinä, yksivärisinä joko suoraan paperilla kouraan tai sähköpostilla minulle -> maikkel7@hotmail.com

Eipä tässä taida tällä kertaa olla tämän kummempia, että ei muuta kun felez navidad, peace T: Rauno elephant

Mikko

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 25.03.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

RUMAT NE VAATTEILLA KOREILEE!!! Empty Ai niin

Viesti  Ivan Truttujyrpä Pe Huhti 04, 2008 1:44 pm

Taitaa olla jo liian myöhäistä kertoa paijan kokoa ja numeroa? Mutta sä varmaan Rane tilasit mulle sen sovitun paijan mistä oli puhetta?
Ivan Truttujyrpä
Ivan Truttujyrpä

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 04.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

RUMAT NE VAATTEILLA KOREILEE!!! Empty IVan truttujyrpä

Viesti  Mikko La Huhti 05, 2008 7:46 pm

Kuka mystinen on ivan truttujyrpä!?! Tottahan toki tilasin kaikkille kenen kanssa olen jutellut mainitut jutskut ja vielä välityetyt tiedot päälle. Kaikille on kyllä paidat ja vaseliinit valmiina Basketball

Mikko

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 25.03.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

RUMAT NE VAATTEILLA KOREILEE!!! Empty Kukako

Viesti  Ivan Truttujyrpä Ma Huhti 07, 2008 11:45 am

Minä olen se kovalla rahalla hankittu sopupeli-belgialais heikennys. Oikeasti olen venäläinen(synt. Pietarissa), mutta väärennetyssä passissani lukee kotimaan kohdalla Belgia. Miksi teille pelaamaan? -no kuuluisa agenttini Jiri Thukibilar suositteli maata ja ennen kaikkea tätä seuraa. suomesta en tiedä mitään, vaikka vaimoni on kuulema suomalainen. Minä pitkään luulinkin suomen sijaitsevan jossain aasian perukoilla, kunnes Jirin kanssa löysimme suomen kartalta, etsintöihin meni kolme päivää.
Ivan Truttujyrpä
Ivan Truttujyrpä

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 04.04.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

RUMAT NE VAATTEILLA KOREILEE!!! Empty Vs: RUMAT NE VAATTEILLA KOREILEE!!!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa