FSC HIRMU-UKOT
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KEK:n turnaus

3 posters

Siirry alas

KEK:n turnaus Empty KEK:n turnaus

Viesti  hirmu71 Ma Elo 04, 2008 8:43 pm

Moro.

Tulipa tuossa mulle postia, jotta osallistutaanko siihen perinteiseen KEK- halliturnaukseen (25-26.10)? Empä kyllä keksi syytä miks ei osallistuttaisi. Ollaanhan siellä oltu aina virittelemässä tappiollista virettä kohti Peijjjjjjaisia, ja lokakuun loppuhan on jalkapalloilijan parasta aikaa. Mukaan otetaan nopeimmin ilmoittautuneet joukkueet. Minä voin hoitaa ilmottautumisen, jos pelureita löytyy.

hirmu71

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 26.03.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

KEK:n turnaus Empty jepjep

Viesti  Juho La Elo 23, 2008 3:46 pm

Eiköhän lähdetä pelailemaan. Ilmota vaan joukkue mukaan onhan niitä pelureita löytyny joka vuosi tarpeeks....
Juho
Juho
Admin

Viestien lukumäärä : 10
Join date : 25.03.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

KEK:n turnaus Empty Infoa

Viesti  hirmu71 Su Syys 28, 2008 2:34 pm

Nyt ois sitten infoa tuosta halliturnauksesta erotuomarikerhon sivuilla: http://www.kuopionerotuomarikerho.fi/ Eli siis tärkeimpänä antina tuosta se, että ei ole edes varmaa järjestetäänkö turnaus, ja jos järjestetään niin sarjoja vain yksi (eli voipi olla ihan pelimiehiä vastassa). Lisäksi se, että laskua ei ole vielä postissa tullut, mutta varmaan huomenna tulee, ja eräpäiväkin edessä hyvin pian, eli turnaukseen lähtijöiltä kaipaisin sitten oman osuuden turnausmaksusta laskun maksaakseni. Kommentoikaa asiaa piakkoin tänne foorumille, eli osallistummeko joka tapauksessa turnaukseen, ja paljonko löytyisi varmasti tulevia pelureita, että saadaan joukkue kasaan??

hirmu71

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 26.03.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

KEK:n turnaus Empty Tulossa ollaan..

Viesti  Jaakkorytkönen Ma Syys 29, 2008 7:56 am

pelimiehiä tai ei. sanoisin n. 91,5%:n varmuudella oon tulossa.
Osallistumismaksun maksan joka tapauksessa.

Jaakkorytkönen

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 25.03.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

KEK:n turnaus Empty Vs: KEK:n turnaus

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa